søndag den 7. august 2011

Babytæpper til min søsters tvillinger

Det har jeg vist skrevet før, men jeg skal være moster til tvillinger. Snart! Og nu er jeg netop blevet færdig med et tæppe til hver af de to drenge. Tæpperne er ikke helt så "lige" og præcise, som jeg havde troet, de ville blive, men en del af årsagen er nok, at jeg - stik i mod anbefalingerne - har valgt at bruge forskellige typer af stof - og så strækker det hele sig både lidt skævt og forskelligt. Nå, men jeg er nu alligevel meget godt tilfreds og er glad for farverne (især på det blå tæppe). Nu håber jeg bare, at tæpperne også falder i min søster og hendes kærestes smag..

Før kant..

Med kant.. Er mest vild med den brune -  synes måske den blå-blomstrede bliver for blå til det det grønne..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...