lørdag den 4. februar 2012

Sommerkjole - JA, jeg ved godt, at jeg er tidligt på den...

.... men jeg faldt over dette meget lyse, koralfarvede stof med stjerner blandt mine rester, og det er der kommet en kjole til Liva ud af. Egentlig skulle jeg have syet den sidste sommer inden vores tur til Grækenland, men det nåede jeg ikke, så nu får Liva den i fødselsdagsgave om et par uger.

Kjolen er syet i let bomuld i to lag. Det inderste lag er i en mørk koral - lige som på dette tørklæde.

Til kjolen har jeg syet et tylskørt i sort tyl. Så kan kjolen strutte lidt mere - det bliver Liva glad for - og så bliver den samtidig også lidt mindre tøset. Og det er jeg glad for!!

Og så pønser jeg i øvrigt på en giveaway. Men ved ikke helt om jeg tør - det er jo min første :-)



Hvilke knapper skal jeg sætte i?
Liva i samme kjolemodel i sommeren 2010

Skørtet er beregnet til at have under kjoler og nederdele, så derfor er det ikke så tykt...


1 kommentar:

  1. Faldt lige over din blog. Og ville lig esmide en mening om knapperne. Du skal vælge dem der er mest sølv med det store glatte i midten.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...