mandag den 28. maj 2012

Bukser i lækker jersey til de små størrelser

Lidt tid ved symaskinen her til aften har resulteret i to færdige og to halvfærdige babybukser i størrelsen 62 - 74. Mangler dog desværre rib til de sidste to par!

Alle fire bukser er syet i lækker jersey købt hos Malika-Rosa. Nu håber jeg bare, at stoffets kvalitet er i top - også efter flere ture i vaskemaskinen. 

Farverne snyder lidt, for selvom aftenlyset er skønt, er det ikke det bedste til at fotografere i.. i hvert  fald ikke, hvis farverne skal være helt "rigtige".

Rød, hvid og sort. En klassisk farvekombi, men jeg elsker den :-)



3 kommentarer:

  1. Skønne bukser!!! Er det kun mig der vasker alt stof inden jeg klipper og syer????
    Jeg fik også støvet maskinen af her i dag og er nået et stykke ned på min ordre-seddel (skøøøønt) Nu må jeg forbi sybiksen i morgen for løb tør for både dit og dat :)
    kh Libbie

    SvarSlet
  2. Tak :-) Og ja... det er helt sikkert bedst altid at vaske stoffet inden man syr, og det gør jeg også med fx isoli og andre stoffer, der kryber helt vildt - men også især, hvis forskellige typer stof skal "sættes" sammen. I dag gad jeg bare ikke liiige .. :-)
    God fornøjelse med sy-indkøb. Det er altid dejligt at kunne købe ind med god samvittighed!

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine - jeg er ret vild med de røde

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...