tirsdag den 12. juni 2012

Et buksedragtsforsøg

Resultatet af et buksemønster og lidt frihåndsklipperi er denne buksedragt til Liva. Og ja, der skal rettes lidt til, når man nu ikke vil bruge et mønster! Næste gang tror jeg fx ikke, at lommerne skal sidde helt nede ved knæene :-) Og der er også noget ved bærestykket, der skal justeres lidt. Har tidligere, før min tid på bloggen, syet en del buksedragter med smock, og så sidder de næsten altid pænt foroven. Denne gang ville jeg dog gerne have et fast bærestykke, og det er altså lidt mere udfordrende i forhold til pasform. Det skal jo stadig kunne lade sig gøre at få sagen op over numsen! Men jeg regner da med at finde den (måske næsten) perfekte form på et tidspunkt.

Det vigtigste nu er, at buksedragten "bare" er til Liva, og hun er godt tilfreds. Hvis jeg altså vil sy en med korte ben også!






3 kommentarer:

  1. Det er du da kommet godt fra. sejt at du bare springer udi at tegne dit eget mønster.

    SvarSlet
  2. Jeg synes nu de er blevet meget fine :)

    Kh Lena

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...