fredag den 1. juni 2012

Pics fra workshop

Arhhh... Kan simpelthen ikke få billeder fra min telefon over på computeren - det har jeg ellers kunnet før, så forstår det ikke!! Nå, men når man nu ikke magter at fikse problemet er det jo godt, at der findes en app, så billeder både kan forblive på min telefon og komme ud i verden som blogindlæg. Tog nemlig nogle fine fotos sidst jeg var i butikken og synes da I skal se, hvad mine dygtige butiksvenner laver!












Den anden Maria har malet de smukke fugle på t-shirten og krympeplastfuglen. Tina har lavet de fine fugleøreringe af keramik, og Maureen har designet de skønne, skønne bukser. Min favorit lige nu er dog lampen, som Astrid har kreeret. Den er skabt af små fine halve folde-ud'ere (sådan nogle som børn laver), der er klistret på en rispapirsskærm. Den er simpelthen så smuk. Især i virkeligheden. For som I nok kan se, så yder kameraet på min telefon slet ikke de fine sager retfærdighed. Så næste gang, jeg viser billeder fra butikken, lover jeg at de er taget med mit kamera! God weekend til jer alle :-)

5 kommentarer:

  1. wauw nogle lækre sager i butikken!!

    SvarSlet
  2. Hold da fast nogle lækre ting...

    Jeg vil gerne have en bluse, et par bukser, et sæt øreringe og en lampe - tak ;0) Selv om det sikkert er alt for dyrt til mig :0(

    SvarSlet
  3. Tak - på butikkens vegne. Ja, jeg synes skam også der er nogle lækre sager. Og priserne er helt rimelige, så kom bare forbi :-)

    SvarSlet
  4. Jøsses nogle skønne sager! De bukser der, hvor monstro man kan finde et sådan mønster?..

    God weekend

    Katharina

    Www.husmoranno2010.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katharina. Jeg ved kun, at Maureen selv laver sine mønstre, så jeg tror ikke det er et man kan købe. Men du er selvfølgelig velkommen til at prøve at lure det af i butikken, hvor der hænger et par eksemplarer af bukserne. KH Maria

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...