fredag den 24. august 2012

Lilla-blomme kjole

Lilla eller blommefarvet? I hvert fald en skøn farve, som jeg synes passer perfekt til sensommer og efterår. Kjolen her er helt enkel med bånd og knapper i rød og i en mint-isblå farve. Hvis jeg kunne brodere, fiksede jeg en lille blomst, ballerina eller noget andet smukt på bærestykket.. Men dertil rækker mine evner ikke. I hvert fald ikke endnu.

Nu er der fredagshygge = Disney sjov og slik :-) Rigtig god weekend til jer alle!

Forresten - kjolen har indvendige lommer i skørtet. Dem glemte jeg da bare helt, da jeg fotograferede, så dem må man tænke sig til :-)






7 kommentarer:

  1. Ej sikke fin - er vild med farvesammensætningen!

    Line
    www.linesforunderligeverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Den er pisse flot. Lækre farver og skønt med båndet i kjolekanten. Hvis du beslutter dig for at sy én i str. 110-116 så aftager jeg gerne :-)Har nemlig en pige der fylder 5 år i morgen.

    SvarSlet
  3. Åååå! Den var supersøt! Hvilket mønster har du brukt?

    SvarSlet
  4. Den er lidt sød!! Dejligt med fylde i skørtet! Jeg bliver tit lidt overrasket over, hvor meget stof der går, nÅr der er godt med rynk. Men det er godt det tømmer ud i stoflagerrt:-)
    Kh viola

    SvarSlet
  5. Tak søde piger!
    Christine - stort tillykke med din datter! Håber I får en skøn fødselsdag. Kjolen her er desværre kun en størrelse 104. Men hvis den havde været lidt større havde jeg gerne solgt den. Har desværre ikke mere af det hæklede bånd, så kan ikke lave en kjole magen til, men mail endelig til mig, hvis du kunne tænke dig en lignende.
    Elisabeth: Mønsteret er mit eget, men du kan relativt nemt kombinere et bærestykke fra en anden kjole med dit eget skørt. Skørtet her måler 140 cm rundt og fra bærestykket og ned er det 40 cm..
    Kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...