tirsdag den 13. november 2012

Armbånd med træperler

Jeg har set flere her i blogland være kreative med træperler og maling - bl.a. Lis og Christina - så vidt jeg husker. Nu har jeg også forsøgt mig og lavet en lille stak armbånd. Gode til værtindegaver måske.

Det er ikke svært at male på perlerne, men det kræver, at man er omhyggelig med at sætte malertapen  (eller maskingtapen, som faktisk er nemmere at håndtere) grundigt fast på perlen, når der skal males, for ellers er det så godt som umuligt at lave kanten helt skarp... Men når det lykkes at lave en lækker kant, synes jeg, at perlen sammen med en kraftig lædersnøre kan blive til et ganske fedt armbånd.



7 kommentarer:

  1. De er da super fine som armbånd, har kun set dem i kæder indtil nu;-)

    Jeg har også gået med det projekt i tankerne længe, har sågar indkøbt træperler og maling.

    Måske dine fine armbånd skal være start skuddet til at komme igang, for det var da en god ide som værtindegaver her til jul;-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare flotte :)

    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine Maria - er ret vild med de klare farver, træ og læder sammen! ;o)

    SvarSlet
  4. En rigtig lækker kombination, Maria! Jeg har også træperler og maling liggende - tak for inspirationen!! Kram!

    SvarSlet
  5. Tak søde piger. Fedt I kan li' dem. Både perler og maling havde også ligget lidt her, før jeg fik kastet mig over at lave armbånd. Kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...