søndag den 2. december 2012

Juleglimt og en giveaway-vinder

Så blev det første søndag i advent og dermed også tid til at finde en vinder af min giveaway. Random Org pegede på lod nr. 139, og bag dette nummer gemmer sig hende her. Tillykke. Hvis du sender mig en mail på margadusen@gmail.com og fortæller mig, hvad du ønsker dig (kjole, bukser eller flagranke), så går jeg i gang med det samme!

Og så vil jeg selvfølgelig også sige tak til jer alle, fordi I havde lyst til at lege med - og velkommen til nye læsere. Jeg er så utrolig glad for, at I har lyst til at følge mig her på MargaDusen.

Ovenpå en utrolig sjov skipperfest, har den i dag stået på rigtig meget afslapning .. og en lille smule jul :-)


Sådan ser årets kalenderlys-arrangement ud. Vældig simpelt, men det er der :-)
Den fine lyskrans har min farmor lavet for mange år siden...

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er jeg heldig :)
    Jeg sender dig en mail i morgen! Ihh glæder mig allerede!!!

    SvarSlet
  2. Dejligt. Så skal jeg skynde mig at få lavet det, du ønsker :-) kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...