fredag den 1. marts 2013

Ny lækker lukning

Jeg har opgraderet mine læderarmbånd, og nu har de lås på i stedet for skubbeknuder. Det er naturligvis en dyrere løsning, men det gør altså armbåndene en del mere lækre. Har også forsøgt mig med en kraftigere brun lædersnor - det fungerer også godt, især til de kølige farver, synes jeg. Låsene, som er af stål, er købt i SMYKS på Islands Brygge.

De næste armbånd, som jeg vil lave, når tiden er til det, skal være en kombination af råt og feminint i form af læder, stål og træ med pastel-farve-pynt.

God weekend :-)

De nye armbånd fotograferet i ægte sollys :-)

Låsen er super smart og enkel - den lille dims er en magnet som man sætter ind i den store dims.
Og vupti. Så er armbåndet lukket.


9 kommentarer:

  1. Så fine armbånd!! Likte begge to veldig godt!! Super lukkedings!!
    Siri

    SvarSlet
  2. Det ser altså rigtig godt ud med den lukning.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Kan rigtigt godt lide den nye lukning, Maria - super flot!

    SvarSlet
  4. Tak søde Christina og tak søde Bodil :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...