onsdag den 18. december 2013

Så kom de famøse hylder også hjem til os!

Lige som jeg satte mig ved computeren for at lave et indlæg om vores nyerhvervede hylder, så jeg at Didde-Louise havde lavet et indlæg om det samme! Sjovt :-) Vi er vist en del i blogland, der har de famøse hylder fra IKEA nu!!!

Men fine er de altså. Og gode til prisen. Vi valgte sortmalede/bejdsede hylder, som godt nok er lidt dyrere, men stadig blev den samlede pris under 500 kr. Helt fair synes jeg. Hylderne passer rigtig godt til vores temmelig sort/hvid/natur/gamle-og-nye-ting-i-ét-hjem, selvom nogen måske godt kunne mene, at vi godt kunne putte lidt flere farver ind ;-) Men af en eller anden grund, så bliver jeg meget hurtigt træt af for mange farver og er klart mere til afdæmpede, smukke, sjove og nostalgiske ting.

Ja, og ellers går jeg bare og undrer mig over, hvor første halvdel af december er blevet af? Det er allerede en uge siden, at jeg lavede mit seneste blogindlæg, og vi har stadig hverken nået at lave konfekt eller julekager!! Men pyt. Vi hygger os alligevel, og det bliver vel jul, også selvom vi måske ikke når alt det, jeg troede vi skulle. Én ting er sikker - jeg VIL IKKE stresse over det. Så hellere købe småkagerne og konfekten i år ;-)




Fasanfjer fra mandens sidste jagt. Træklokken har min farfar drejet..

Unika keramik, Søstrene Grene og Marimekko i skøn forening ;-)


I samme ombæring fik jeg langt om længe givet endnu en stol strømper på :-)
Hylderne har plads i vores køkken-alrum, der - surprise - er sådan lidt hvidt-sort-råt-i-det :-)




4 kommentarer:

  1. I love it - og super fed i sort!
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Line, du skal ha' en ny hylde!!! ;-) Jeg er også ret vild med de sorte hylder. Kh Maria

      Slet
  2. Jeg har længe ledt efter de hylder i netop den dybde (er det ikke den smalle model på ca. 19. centimeter?). De er fine! Og sikke et fedt køkken I har! Hvor er det dejligt at se nogle blottede mursten og et gaskomfur - lækkert mod nye, hvide elementer! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig - det er den smalle model. Jeg synes de er rigtig gode - og passer perfekt til at udstille nips på! Tak for køkkenros. Vi er faktisk også glade for det, selvom det efterhånden er ved at være 7 år gammelt.. Kh M

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...