søndag den 9. februar 2014

Kort jakke og pude. Inkastyle!

For et par uger siden faldt jeg over det fedeste stof i Stof 2000 - og til kun 40 kr meteren! Blev nødt til at købe det og tænkte det ville være cool til en oversize cardigan. Så det prøvede jeg. Men det så sgu fjollet ud, og derfor klippede jeg lidt af længden. Nu er det nærmere en slags jakke, lidt lækker, men alligevel lidt for håndarbejdslærer-fra-90'erne-agtig (undskyld!!), tror jeg nok, jeg synes. I hvert fald tvivler jeg på, at den nogensinde kommer på mig igen. Måske er den noget for dig, Frejasøs?

Stofkvaliteten og mønsteret, som jeg har lavet hos Nanna fungerer til gengæld super sammen, og jeg kunne godt finde på at eksperimentere videre med et mindre spraglet stykke stof til en kort jakke. 

Af stofresterne har jeg syet betræk til en af vores store puder, som vi tit bruger på gulvet. Den er lidt mere mig :-)


8 kommentarer:

  1. Ja jeg synes jo du ser smækker lækker raffineret ud med mega meget kant og en udstråling der fortæller "her kommer jeg", men hvis stoffet ikke duer for dig så kender jeg godt det med at den kommer bagerst i skabet. Jeg har faktisk lige solgt ud af det Binemor tøj som jeg har fået syet til mig selv men indset at jeg aldrig bruger. Det føles alligevel rart at andre får glæde af det tænker jeg :) Så er der også penge til at købe nyt stof igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie. Men nej, det dur bare ikke med tøj, man ikke føler sig tilpas i. Det kan være nok så flot til andre, men hvis man selv føler sig som et tæppe, så går det jo ikke ;-) Fedt du sælger ud. Burde gøre det samme!

      Slet
  2. Haha, kan godt følge dig i håndarbejdslærer-90'er-tanken. Det sagt, er det altså en super flot jakke. Og alt klær dig! Men jeg er nok også mest til stoffet som pude - den er virkelig LÆKKER!

    SvarSlet
    Svar
    1. He - ja, ik? Jeg ved ikke lige hvad det er - men det er nok tæppelooket der gør det. Minder mig om at vævene på friskolen og frie kvinder uden BH ;-) Men puden er god! Kram Maria

      Slet
  3. Det stof har jeg også købt! Det er så fint :-)

    SvarSlet
  4. Må give dig ret i at stoffet egner sig bedre til puder end til små jakker :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...