mandag den 2. februar 2015

Huetid

Huer er uundværlige denne tid, og vi har dem i alverdens afskygninger. Favoritterne er (heldigvis) de hjemmesyede - og det er dejligt, for det er et projekt, der kan klares på et kvarter, og så kræver det ikke særlig store stykker stof.

Hvis du leder efter et mønster eller diy på en enkel hue, findes de masser af steder her i blogland - og tidligere har jeg også selv lavet en simpel vejledning, du er velkommen til at bruge, hvis du har lyst.

Hos stofdepotet vrimler det med lækre jerseyer, som egner sig rigtig godt til huer. Begge slags armystof, som jeg har brugt til huerne herunder, er købt der.





6 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Indtil nu har jeg kun brugt elefanthuer, men tænker den store er ved at være klar til huer.
    Så må lige forbi din DIY;)

    SvarSlet
  2. Det er også en skøn måde at få brugt sine rester på :)
    Mili-printet har jeg faktisk liggende til en kjole!

    SvarSlet
  3. Så fine, det står også på min liste over to does.

    SvarSlet
  4. Skønne huer :)

    Kh. Linette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...