søndag den 1. marts 2015

Striber og Chaplin

Så fik jeg også afprøvet en amerikansk halsudskæring. Jeg må være den sidste i blogland til det ;-)
Nå, men ikke desto mindre, er det som om, at alt hvad der bliver syet hos  Line bliver pænt - se fx halsen, og hvordan båndet er sat på, så der ingen grimme kanter er. I like :-)

Stoffet er superfint - og når der er syet både over- og underdel til, synes jeg, at det ligner nattøj. Så det bliver det - selvom både bluse og gamacher snildt kan bruges som "rigtigt" tøj, fordi mønstrene er så gode.



6 kommentarer:

  1. Øj ja, det ser godt ud. Går det fint i strækken med at vende striberne/stoffet? Det ser heldigvis ud til at der ikke er mere af det hos stofdepotet, så behøver jeg jo ikke at tænke mere over det ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Jeg tror et går fint med halsen, selvom der ikke er stræk i åbningen... Den er jo ret åben sådan en halsudskæring.. Men nu må vi se, om det passer, når min nevø prøvet det :-)

      Slet
  2. Det er virkelig et fint sæt. Det behøver da ikke være nattøj :)

    Kh.. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - næ, måske ikke.. Nu må vi se :-)

      Slet
  3. Jeg synes nu også altid at dit tøj ser fint og tjekket ud - ikke kun det, du syr hos Line - men det er rigtigt at Lines gode råd altid giver det sidste i lækkerhedsfaktor:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...