fredag den 30. december 2011

Dukkelift i retrolook

Før jul var vi som det meste af Danmark på gaveindkøb og var bl.a. inde i den fantastiske legetøjsbutik "Prik" på Gl. Kongevej på Frederiksberg. Liva forelskede sig vildt og voldsomt i et par "tvillinge-dukker", som lå i en fin dobbeltlift. Hun fik dukkerne fra butikken i julegave samt liften på billederne herunder, som jeg selv lige akkurat nåede at sy den 22. december. Den er stærkt inspireret af de fine dukkelifte i "Prik" dog en smule enklere i mønstret, da jeg ellers ikke kunne nå at blive færdig til tiden.. Derfor er der også et par ting, der skal justeres, hvis jeg på et senere tidspunkt skal sy flere af den slags!





4 kommentarer:

  1. Kære Maria

    Hvor er den bare sej! Sådan en må jeg vist også sy til Lara. Måske jeg må låne mønstret?

    Kh
    Anna Kathrine

    SvarSlet
  2. Kare Anne Kathrine
    Tak. Jeg har syet den sådan lidt i fri hånd - på slum, som min mor ville sige. Men jeg kan prøve i morgen at forklare lidt nærmere.
    Ha' nu en skøn nytårsaften!! Knus Maria

    SvarSlet
  3. Siiiikke en skøn blog!!
    Jeg melder mig som fast læser lige med det samme.... SÅ skønne ting du syr!

    Godt nytår

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Kære Ása. Mange, mange tak :-) Kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...