fredag den 30. marts 2012

Fine fredagsfund fra Husflid og Stof 2000

Efter at have knoklet igennem med arbejde hele morgenen og formiddagen, gav jeg mig selv den passende belønning at tage på stof-tur i det dejlige vejr til Husflid og Stof 2000. Har aldrig før været i Husflid, som flere her i blogland ellers taler så pænt om - den ligger nemlig heeeelt på Østerbro, og vi bor på Frederiksberg! Men efter jeg har været forbi, kan jeg se, at det vist er meget godt, at den ikke ligger lige om hjørnet, for så kunne det godt gå hen og blive dyrt :-)

Frotté og bomuldsstoffer fra Husflid 
Bomuldspoplin fra Stof 2000. Er helt vild med blomsterne!
Flere blomster fra Stof 2000

2 kommentarer:

  1. Godt jeg ikke bor i Kbh. Jeg ville aldrig bruge penge på andet end retro stof!

    SvarSlet
  2. Ha ha - nej, det kan også godt være lidt farligt :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...