fredag den 20. april 2012

Tæppe af Amy Butler lapper

For lidt tid siden var jeg den heldige vinder af denne giveaway og fik en masse fine stoflapper fra Amy Butler. De mindste af dem er nu forvandlet til et patchworktæppe. Det er ellers sjældent, jeg kaster mig ud i patchworkgenren, for synes det kræver lige lovlig meget tålmodighed. Men nu var halvdelen af lapperne jo allerede klippet, og så kunne jeg godt lige overskue det!

De fine Butler-lapper er parret med lapper af brunt babyfløjl. Bagpå tæppet er der mintgrøn isoli, og tæppet er kantet med brunt skråbånd. Resultatet er lidt "strammere" end de tæpper, man ser flest af her i blogland, men alligevel er det ret fint, synes jeg..

Nu "mangler" jeg kun de store lapper, som skal blive til et tæppe til vores sofa... engang, når jeg får god tålmodighed igen!!

God weekend :-)



4 kommentarer:

  1. Det er smadder flot! Jeg kan godt lide du har parret det med ensfarvet mørk stof, det er en flot kontrast til de mønstrede lapper - helt perfekt efter min mening!

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det flot! Så fin en måde at bruge de flotte stoffer på :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak skal I ha'. Kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...