mandag den 23. april 2012

Bløde bestillinger og flere drenge-deko-forsøg

Forsøger mig stadig med dekorationer til drengetøj. Denne gang er det blevet til to "flossede" isoliapplikationer - jeg tænker, det måske ser fedt ud, når tøjet er blevet vasket?! Den ene er en rød Pacman (ja, jeg ved godt det er helt forkert - næste gang bliver den gul!!) og den anden en robot, som her desværre mere ligner en firkantet mand med krøller! Robotten tager sig måske nok bedre ud i strygestof som på disse bukser.

Hvis nogen har gode ideer (som må deles) til andet "drengetøjslir", så fortæl mig meget gerne om dem!

Bukserne på billederne er bestillinger fra min søster til hendes dejlige tvillingedrenge. Blusen, som er et forsøg (synes hurtigt mine bluser kommer til at ligne nattrøjer!), er til Willi.

Nårh ja, og stoffet er fra Stof 2000. Den grønne isoli er SÅ lækker! Håber den holder sig pæn efter vask.





6 kommentarer:

  1. Nøj for en god idé med Pacman'en. :) Og pyt med om den er rød. Kan man mon få små spøgelsesknapper??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Men det var faktisk min mands idé - den computernørd! Han foreslog egentlig en Pacman med nogle prikker på det ene bukseben og så et spøgelse på det andet bukseben.. God idé med spøgelsesknapper. Det må jeg kigge efter. KH Maria

      Slet
  2. Hej Maria
    Hvor er det bare nogle fine ting du laver! Jeg "faldt over" din blog i går og blev simpelt hen i så godt humør og så inspireret. Jeg skal helt klart lave bloomers til min datter inden vi skal på ferie! Det er nogle skønne detaljer, der er på dine ting og dejlige farver:-)
    Jeg glæder mig til at følge din blog fremover.
    Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anita. Tusind tak for din søde kommentar. Det er simpelthen så utrolig dejligt at høre, at det jeg laver kan inspirere og skabe godt humør :-)
      Velkommen til!!
      Kh Maria

      Slet
  3. Hvor er det bare nogen fine ting! Især pacman, det er da for sejt, og super ide med knapperne :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...