tirsdag den 1. maj 2012

En klassiker med indvendige lommer

Kraftigt skubbet på rette vej af Annas indlæg om indvendige lommer, fik jeg endelig syet denne nederdel i klassiske mælkedrengestriber færdig. Stoffet har været klippet i måneder, men har bare ligget og ventet på, at jeg kunne tage mig sammen til at sy stykkerne sammen!

Jeg har taget udgangspunkt i Annas DIY, men har dog ikke brugt hverken skråbånd eller rib på mine lommer. Nederdelen er lagt op med skråbånd, så også vrangsiden ser pæn ud. Linningen og "poselommerne" er syet af Graziella hjerter, men hvis jeg havde haft flere mælkedrengestriber tilbage, var dette stof også blevet brugt til linning...






2 kommentarer:

  1. Wauw Maria! Super smart og så rigtig fotograferet i det skønneste solskinsvejr :)

    SvarSlet
  2. Tak! Og ja, sikke et fantastisk solskinsvejr vi har haft igen i dag :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...