tirsdag den 15. maj 2012

Hvad en aften i selskab med en halv meter stof kan føre til..

Det er lidt blevet en sport for mig at få så meget som muligt ud af det stof, jeg køber. Jeg synes, det er ret sjovt at få sat skub i kreativiteten på den måde og synes tit, at man får nye og gode resultater ud af at udfordre sig selv lidt.

Udgangspunktet her var et par shorts/knickers til Willi og ud af de tre rest-stykker, der blev tilbage af den halve meter denim, har jeg syet en lille nederdel. Det skøre er, at jeg nu er mest tilfreds med "restproduktet" :-)


Der er desværre kommet en "vaskestreg" på shorts'ne, så et opsmøg bliver nok nødvendigt...


Hvis en nederdel fx er rundskåret, lægger jeg op med skråbånd - både når kanten skal være synlig og ikke-synlig. Men måske er det ikke den "rigtige" måde? Men hvad gør man ellers?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...