onsdag den 16. maj 2012

Blomster og blonder til en lille pige

En sød ven har bestilt denne buksedragt til en lille pige. Hun ønskede, at denne kjole blev kombineret med denne buksedragt - så det har jeg forsøgt.

Og så har jeg faktisk ikke mere på hjerte denne gang udover at ønske alle en rigtig god Kristi Himmelfartsferie!

Jeg krydser mine fingre og tæer for dejligt vejr, for i morgen tager vi på "lejrskole" på Drejø sammen med en masse venner og alle deres unger - og på søndag skal min mand løbe sit første maraton. Dét bliver stort!



5 kommentarer:

  1. Og det er da blevet en rigtig vellykket kombi.
    Ihh hvor får du lavet mange ting! Jeg er dybt misundelig :-), men tak for inspiration!
    Kh Viola

    SvarSlet
  2. Arhmen hvor er den altså bare kær. Ja jeg får altså også bare helt åndenød med det tempo du spytter nye kreationer ud på. Hvor får du dog al den tid fra. Rigtig god lejrtur. Håber også vejret bliver OK, får vi skal til kræmmermarked under den Nye Lillebøltbro i dag.

    SvarSlet
  3. Tak Viola og Dorthe. Og ja, lidt ryger der da igennem for tiden. Men så længe vi ikke har fået rigtig sommervejr, vil jeg allerhelst bruge mine aftener ved symaskinen - for keder mig, når jeg ser fjernsyn :-) Og så er det da også meget motiverende at skulle sy til butikken. Ha' en dejlig weekend begge to og god fornøjelse med kræmmermarkedet, Dothe. Kh Maria

    SvarSlet
  4. Hov, så dumpede jeg lige ind her på din fine blog :)
    - Og skyndte mig at blive fast læser, for hold da op nogle søde ting du syr!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen tak. Og velkommen til dig :-) Dejligt du vil følge med på min blog! KH Maria

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...