søndag den 10. februar 2013

En weekend med bløde stoffer

Nu hvor jeg har fået fod på det der med raglanærmer og pæne runde halse, er det som om, jeg prøver at råde bod på alle de mislykkede forsøg, der er gået forud :-) Derfor er der herunder en mindre billedspam med de småprojekter, der blev tid til i weekenden, hvor børnene bare har haft brug for at slappe af oven på en hel uge med sygdom.. Sikke en omgang!

Håber I har haft en dejlig weekend :-)

T-shirt til Liva i to slags sorte stoffer tilsat lomme med tylpynt og stikning i sølv. 



Berberbuks i denimjersey. 


Willis bluse - igen i to slags sorte stoffer. Den er dog temmelig stor, så måske pige-pynter jeg den og giver den til Liva.




Babybluse.  Jeg havde desværre ikke nok rosa stof til at lave lange ærmer på blusen.
Derfor forsøgsløsningen med rib i ærmern
e.

7 kommentarer:

  1. Sikke mange lækre sager, du har syet!! Dejligt I er ovenpå igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Viola. Og ja, det er rart at vi er friske igen. Havde helt glemt hvor genstridig sådan en omgang influenza kan være!

      Slet
  2. Du er sørme fået noget fra hånden. Du må have nogle artige børn, når du giver dig tid til det :-) Skønne bluser du har fået kreeret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina. Artige børn... Ikke rigtig ;-) Men de var meget trætte efter at have været syge og var mest til at sidde foran fjerneren.. Og det gider jeg ikke så længe ad gangen.. :-)

      Slet
  3. Hvor ser det fint ud. Jeg er selv gået igang med at sy i bløde stoffer .. du kan se dagens resultat på superprinsessen.dk
    Jeg kan se du syer en pæn pynte søm rundt langs ribben, det tror jeg at jeg vil prøve næste gang

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Dine sager er også flotte!! Og ja, jeg syr en pyntestikning - synes det holder ribkanterne pænt på plads..

      Slet
  4. Fede ting du får syet Maria, kan rigtig godt li at du mikser på kryds og tværs.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...