tirsdag den 5. februar 2013

Rødt i rødt-kjole

Jeg var jo ikke helt tilfreds med halsudskæringen på kjolen i mit sidste indlæg, og da jeg havde klippet ud til to kjoler, før jeg syede den første, måtte jeg finde på noget ved nummer to kjoles hals. Jeg klippede lidt hist og her og satte skråbånd på i stedet, og jeg synes resultatet er pænere. Eller i hvert fald er jeg tilfreds med finishen - så kan man altid diskutere formen, som er lidt skjorteagtig. Ærmerne sidder  til gengæld rigtig pænt, så den del af kjolen vil jeg helt sikkert arbejde videre med! Det mønster jeg har taget udgangspunkt i er fra Onion.

Jeg gik lidt amok i rød, så jeg håber, at den pige, der engang skal ha' kjolen, synes det er en lidt fin farve :-)






4 kommentarer:

  1. nøj hvor er den skøn! Rød er en fantastisk farve, og prikker er altid så fint. Lommen er virkelig en sød detalje med blonder og tittekant :-)
    kh viola

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød med mange fine detaljer.

    SvarSlet
  3. Hvor er den skøn med prikket stof og ternet kantebånd. Fede detaljer som altid, Maria :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Tak! I er jo altså så søde :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...