onsdag den 19. februar 2014

Selling out

For et godt stykke tid siden besluttede jeg mig for at stoppe i Workshop Copenhagen. Ikke fordi det ikke var sjovt. Heller ikke fordi der ikke var masser af kreativitet og søde mennesker. Men efterhånden, som jeg har fået mere styr på mit firma (har en lille kommunikationsgeschäft) og på, hvad jeg vil med min karriere, begyndte den dårlige samvittighed over ikke at kunne lægge nok energi i WS at fylde for meget. Og når det at være kreativ bliver en pligt, er det ikke længere så sjovt. I hvert fald ikke for mig, der går død i at producere de samme ting igen og igen. Derudover var salget af børnetøj ikke til at falde i svimer over, så en egentlig indtjening kunne jeg ikke betragte det som... 

Summa summarum. Jeg har haft min sidste butiksvagt og pakket de sidste stykker tøj sammen. Det ligger under sengen - men det har vi altså ikke plads til i vores lille lejlighed. Så nu ryger hver en stump til salg til den nette pris á max 75 kr. pr. styk + forsendelse. Er du interesseret, så se mere her og smid mig evt. en mail på margadusen@gmail.com..


Ternet kjole i let kvalitet. Str 2 år. 75 kr + forsendelse.
http://maria-margadusen.blogspot.dk/2013/05/to-pigerkjoler.html

2 kommentarer:

  1. Alting har sin tid, og fordi noget stopper, så betyder det ikke at det ikke har været godt. Sådan læser jeg også det, som du skriver. Beslutninger, der er svære at træffe er jo som regel, fordi det er noget, der har betydning for os.
    Mon du så skal til at sy flere ting til dig selv?
    Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, Viola. Og jeg har det så fint med, at den gode tid, jeg har haft i butikken, nu er forbi.
      Håber jeg får tiden til at sy noget mere til mig selv nu :-) Kh Maria

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...