mandag den 19. maj 2014

Et IKEA skoskab med tavlelak.. og godt med gaffa!

Vores lille hjem er blevet opdateret lidt, og de fleste rum er nu nymalede og fine. Det værste er, at alt det "gamle" - som før så fint ud - nu er vældig slidt at se på.. Men det er vist noget med, at boligindretning er en proces, så vi fortsætter bare ;-)

Vi har sagt farvel til savsmuldstapetet i køkkenalrummet og fået filt på alle vægge - på nær den i kontorhjørnet, som vi har ladet stå rå indrammet af sort gaffa.
Bogkasse fra Normann

I gangen har vi sat et skoskab fra IKEA op. Jeg syntes, det var alt for IKEA-agtigt på den ikke så gode måde, så jeg gav lågerne en gang tavlelak. Det fjerner det shiny look og gør møblet mere personligt. Og børnenes krims krams gør det kun endnu bedre :-)


En gammel Louis Poulsen-lampe købt hos Ô interiør og design.




10 kommentarer:

  1. Ser super fin ud :-) Kan rigtig godt lidt de skoskabe nu de er blevet til tavler :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Jeg kan også bedre lide skabet efter forandringen. Det er bare lidt hyggeligere sådan :-)

      Slet
  2. Ser total lækkert ud, er vild med den rå væg i køkkenet!

    SvarSlet
  3. Hvor bor du flot! Tak for kigget!

    SvarSlet
  4. Hvor er det blevet godt...

    Jeg stod faktisk i går aftes og overvejede om jeg ikke skulle give mit billige ikea skoskab en omgang tavlelak...

    Sjovt at komme på computeren bagefter og se et indlæg om præcis det..!

    Jeg er vild med ændringerne, det ser rigtig godt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Hvor pudsigt du har tænkt på nøjagtig det samme! Her virker det indtil videre rigtig fint!! :-)

      Slet
  5. Hvor bor I bare skønt! Det er altså en fed detalje med den rå væg!
    Kram Bodil

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...