onsdag den 21. august 2013

Kjole og nederdel #detlignerdaetgardin

I et par måneder har jeg haft et fint stykke stof fra Stofdillen liggende. Men jeg har simpelthen ikke kunne finde ud af, hvad søren det skulle bruges til. Og det går altså ikke her i vores lille lejlighed at have alt for stort lager af stof, så jeg prøver som udgangspunkt altid at bruge det, jeg har, før jeg køber en masse nyt...

Nå, men stoffet, som faktisk er ret fint, selvom det lidt ligner et gardin eller en dug, er nu forvandlet til tøj. Det var for kedeligt at sy en pude af det, så i stedet blev det til en kjole og en nederdel. Begge dele "afstemt" med sort kantbånd og sort satinsløjfe sådan for at få lidt styr på det gardinlignende udtryk.

Jeg forestiller mig, at både kjole og nederdel også kan bruges til både efterår og vinter med lækker strik til, tykke strømpebukser og rå støvler... Men sagerne er til Workshop Cph, så hvordan det forhåbentlig engang skal bruges, ved jeg ikke :-)







Poncho og halstørklæde fra By Kier. Vest fra Mini Nümph

6 kommentarer:

  1. Nøj hvor er det fedt! Jeg fortryder at jeg ikke har købt det stof - den kjole er fantastisk.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. FANTASTISK kjole.... Kunne sagtens se det på lillepigen;)

    SvarSlet
  3. Det er da OVERHOVEDET ikke gardinagtigt! Det er virkelig flot!

    SvarSlet
  4. Det er da bare SÅ bedårende! Puhh, sikken disciplin du har med hensyn til stof - jeg burde virkelig også holde mig langt væk fra stofbutikker og få brugt alle bunkerne, men jeg synes bare aldrig der er noget, der passer til de projekter jeg liiiige har lyst til ;-) Kram!

    SvarSlet
  5. Ja ok det ligner gardin stof, men det er virkelig smukt med den markante sorte!
    Du har gjort det igen dygtige Maria

    SvarSlet
  6. Tusind tak - I er jo søde :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...