tirsdag den 22. oktober 2013

Kjole og feriestemning

En struttende, romantisk kjole i smukt stof fra Stof 2000. Fint snit, men desværre med svagt bleget bærestykke (opdagede først, at noget af stoffet var bleget, da jeg havde syet kjolen sammen!)... Overvejer derfor at gi' kjolen væk på Instagram, hvis jeg ellers kan finde ud af det ;-) Er ikke IG-prof nemlig, men prøver at være lidt med på noderne ;-) Kjolen er størrelse 5 år, og forhåbentlig sætter jeg giveaway'en igang en af de nærmeste dage. På IG hedder jeg også margadusen, hvis du skulle have lyst til at følge mig der..

Og så er vi hjemme igen efter dejlig efterårsferie.  Var i Sydfrankrig som så ofte før. Det bliver faktisk ikke kedeligt at ta' det samme sted hen, når det er der, man har chancen for at lune sig under solens sidste varme stråler, inden det for alvor bliver koldt herhjemme. På denne årstid, når solen står lavt, er lyset ved vandet usandsynligt smukt, så det er altid der, jeg husker at fotografere :-) Også selvom vi faktisk laver andet end at bade!












8 kommentarer:

  1. hvor er den flot, hvilket mønster er den syet på? :o)

    SvarSlet
  2. Such a pretty romantic dress, beautiful!

    SvarSlet
  3. Den er virkelig blevet sød. Jeg er heller ikke IG-prof, men jeg synes det er rigtig hyggeligt:-) Hvor ser der dejligt ud - man bliver jo helt misundelig.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Den er da simpelthen så lækker, men hvor er det surt, når man først opdager sådanne fejl efterfælgende. Øv!

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot Maria!!en rigtig fin festkjole. Øv at den var bleget. Og så bliver jeg da helt misundelig på jeres solferie, men jeg håber, at Ibhar nydt ferien og hinanden :-) kh viola

    SvarSlet
  6. Tak for søde ord alle jer :-) Vi nød ferien SÅ meget! kh Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...